مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-02بين الملل

سناتور جمهوری خواه موافق استیضاح ترامپ هو شد +فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در ادامه اختلافات داخلی در حزب جمهوری خواه درباره جایگاه دونالد ترامپ، میت رامنی که به همراه شش سناتور جمهوری خواه دیگر به استیضاح رییس جمهور سابق رای مثبت داده بود، - کنوانسیون حزب جمهوری خواه آمریکا در ایالت یوتا حواشی زیادی داشت و در آن هواداران دونالد ترامپ میت رامنی سناتور جمهوری خواه این ایالت را به دلیل حمایت از استیضاح رییس جمهور سابق هو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در ادامه اختلافات داخلی در حزب جمهوری خواه درباره جایگاه دونالد ترامپ، میت رامنی که به همراه شش سناتور جمهوری خواه دیگر به استیضاح رییس جمهور سابق رای مثبت داده بود، توسط حامیان ترامپ هو شد.

رسانه ها و فعالان آمریکایی در شبکه های مجازی فیلمی منتشر کردند که نشان می دهد میت رامنی سناتور جمهوری خواه و منتقد دونالد ترامپ در یک سخنرانی حین صحبت درباره جو بایدن و دونالد ترامپ هو شده است.

رامنی که در سال 2019 برای اولین بار و به مدت شش سال کرسی سناتوری ایالت یوتا در مجلس سنای آمریکا را برعهده گرفته است، در نشست روز شنبه (شب گذشته) کنوانسیون جمهوری خواهان این ایالت توسط هواداران دونالد ترامپ هو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور جمهوری خواه موافق استیضاح ترامپ هو شد +فیلم

سناتور جمهوری خواه موافق استیضاح ترامپ هو شد +فیلم