مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 10:502021-05-02اقتصادي

برای گذر از تابستان، مدیریت مصرف آب باید در دستور کار همه مشترکان قرار بگیرد


برای گذر از تابستان، مدیریت مصرف آب باید در دستور کار همه مشترکان قرار بگیرد و قطع انشعابات غیرمجاز از جمله خانه باغ ها در اولویت قرار دارد.

- ایسنا/بوشهر مدیرعامل آب و فاضلاب بوشهر گفت: برای گذر از تابستان، مدیریت مصرف آب باید در دستور کار همه مشترکان قرار بگیرد و قطع انشعابات غیرمجاز از جمله خانه باغ ها در اولویت قرار دارد.

عبدالحمید حمزه پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تسریع در طرح های آب رسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر عنوان کرد: طرح آب رسانی به 24 روستای استان بوشهر در قالب پویش هر هفته الف-ب ایران افتتاح می شود.

وی از تکمیل پروژه های آبرسانی در 24 روستای استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: طرح آب رسانی به 24 روستا در استان بوشهر با اعتبار 658 میلیارد ریال اجرا شد که فردا و همزمان با حضور وزیر نیرو در قالب پویش هر هفته الف-ب ایران از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر طول خط انتقال این پروژه ها را 25 کیلومتر دانست و افزود: برای اجرای این طرح های آب رسانی بیش از 20 کیلومتر شبکه توزیع در روستاها اجرا شده است.

حمزه پور، تأمین پایداری آب، رفع مشکلات شبکه آب روستاها و جلوگیری از هدر رفت آب از شبکه های فرسوده را از اهداف این طرح دانست و تصریح کرد: در اجرای طرح آب رسانی در 24 روستای استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای گذر از تابستان، مدیریت مصرف آب باید در دستور کار همه مشترکان قرار بگیرد

برای گذر از تابستان، مدیریت مصرف آب باید در دستور کار همه مشترکان قرار بگیرد