مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-02اجتماعي

پیشرفت فیزیکی70درصدی زمین چمن مصنوعی مدارس گچساران


عملیات احداث هفت زمین چمن مصنوعی در مدارس گچساران از 2سال گذشته آغاز و هم اکنون این پروژه 60الی 70درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- ایوب مقیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: هشت پروژه  توسعه و نوسازی در مدارس شهرستان  در دست اجرا است که از این تعداد 4 طرح در محله سادات به مرحله بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: تا کنون 3 مدرسه و یک فرهنگ سرا در محله بافت فرسوده  دوگنبدان نوسازی و احداث شده است.

رییس آموزش و پرورش گچساران با اشاره به بره برداری نرسیدن چهار پروژه آموزشی  دیگر در شهر دوگنبدان گفت:  در یکسال اخیر شرایط اعتباری ضعیف و فعالیت پروژه ها کمتر شد.

مقیمی عنوان کرد: مدرسه 12فروردین با هدف در آمد زایی برای آموزش و پرورش در حال بازسازی است که با توجه به تامین اعتبار مالی در سال مالی جدیداین پروژه تا مهرماه سالجاری به بهره برداری می رسد.

وی عنوان کرد: در پروژه نوسازی مدرسه 12فروردین  تعدادی مغازه به عنوان ایجاد درآمد زایی در این جلوی درب این مدرسه احداث خواهد شد.

رییس آموزش و پرورش گچساران  از تخصیص 20میلیارد ریال اعتبار  برای تامین تجهیزات هنرستان های این شهرستان با هدف دقت بیشتر دانش آموزان در مهارت آموزی در سال گذشته خبر داد و گفت: هشت باب هنرستان در گچساران وجود دارد که قریب بر یک هزار و 700 دانش آموز در این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی70درصدی زمین چمن مصنوعی مدارس گچساران

پیشرفت فیزیکی70درصدی زمین چمن مصنوعی مدارس گچساران