مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-02سياسي

یک هزار بسته معیشتی در ملایر توزیع شد


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) در ملایر از توزیع یک هزار بسته معیشتی در بین خانواده های زیر پوشش این نهاد از ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد.

- تیمور کرمی مقدم در گفت وگو با خبرنگار  فارس در ملایر با اشاره به برنامه های کمیته امداد در ماه رمضان اظهار کرد: سال های گذشته با کمک خیران توزیع غذای گرم را در درب منازل انجام می دهیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای ماه رمضان تاکنون 11 هزار پرس غذای گرم بین خانواده های زیر پوشش این نهاد در شهرستان ملایر توزیع شد گفت: توزیع این تعداد غذا تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و به 17 هزار پرس می رسد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) در ملایر با بیان اینکه این تعداد غذای گرم برای توزیع در بین خانواده های زیر پوشش با کمک مراکز نیکوکاری و خیران در حال انجام است افزود: طبخ و توزیع غذا با رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

وی از توزیع سبدهای معیشتی بین خانواده های زیر پوشش و نیازمند شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای ماه رمضان تا امروز یک هزار بسته معیشت توزیع شده است.

کرمی مقدم با اشاره به پیش بینی توزیع حدود 2 هزار بسته دیگر تا پایان ماه مبارک رمضان تصریح کرد: این بسته ها نیز از منابع امداد، کمک خیران و مراکز نیکوکاری تهیه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار بسته معیشتی در ملایر توزیع شد

یک هزار بسته معیشتی در ملایر توزیع شد