مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-02اقتصادي

افزایش سرمایه گذاری صنعتی در جغتای


مسئول نمایندگی اداره صنعت، معدن و تجارت جغتای گفت: شاخص های پروانه های جواز تاسیس صنعتی صادر شده طی یک سال گذشته نسبت به سال 98 در شهرستان جغتای بیانگر افزایش چشمگیر سرمایه گذاری صنعتی در این شهرستان است.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول نمایندگی اداره صنعت، معدن و تجارت جغتای گفت: شاخص های پروانه های جواز تاسیس صنعتی صادر شده طی یک سال گذشته نسبت به سال 98 در شهرستان جغتای بیانگر افزایش چشمگیر سرمایه گذاری صنعتی در این شهرستان است.

هادی چوپانی در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: طی یک سال گذشته 33 فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری یک هزار و 929 میلیارد ریال در شهرستان جغتای صادر شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تر افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: تعداد پروانه های جواز تاسیس در شهرستان جغتای در سال 98 کمتر از یک سوم نسبت به سال گذشته بود و تنها 10 فقره جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری 308 میلیارد ریال در این شهرستان صادر شده بود.

مسئول نمایندگی اداره صنعت، معدن و تجارت جغتای گفت: همچنین طی یک سال گذشته 2 پروانه بهره برداری با حجم سرمایه گذاری افزون بر 10 میلیارد ریال در جغتای به ثمر نشست.

چوپانی عنوان کرد: در بخش سرمایه گذاری و طرح های بهره برداری شده بخش صنعت سال 99 نسبت به سال قبل تر 4 میلیارد ریال بیشتر بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرمایه گذاری صنعتی در جغتای

افزایش سرمایه گذاری صنعتی در جغتای