مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-02سياسي

دستور جدی دادستانی برای رفع مشکل معارضین در پروژه راه آهن اردبیل


دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل از برنامه ریزی برای رفع مشکل معارضین در خصوص پروژه راه آهن اردبیل-میانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عبدالله طباطبایی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه راه آهن اردبیل - میانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون مشکلی که در رابطه با پروژه راه آهن اردبیل - میانه به صورت جدی مطرح بوده، بحث معارضین اراضی این پروژه است که در این راستا برنامه ریزی های لازم جهت رفع و تسهیل این شرایط انجام شده است.

وی ادامه داد: در نظر داریم تا با شناسایی معارضین پروژه راه آهن اردبیل با دعوت از این افراد و تشکیل جلسه در محل دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل دیداری را با آنها داشته و نسبت به احصای مشکلات و رفع آن ها اقدام نماییم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل پروژه راه آهن اردبیل - میانه را یک پروژه فرامنطقه ای معرفی کرده و افزود: در این رابطه برای تسهیل موانع بهره برداری این پروژه باید با همت و تلاش مضاعف و با همکاری دستگاه های اجرایی و ناظر به صورت منسجم عمل کرد تا این پروژه همانطور که قبلاً هم وعده داده شده است در موعد معین به بهره برداری برسد.

طباطبایی به ضرورت حمایت از تولید و اشتغال تاکید و تصریح کرد: امسال، سال پشتیبانی ها و مانع زدایی هاست و در پیروی از این سیاست داخلی باید در کنار احقاق حقوق عام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور جدی دادستانی برای رفع مشکل معارضین در پروژه راه آهن اردبیل

دستور جدی دادستانی برای رفع مشکل معارضین در پروژه راه آهن اردبیل