مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-02سياسي

برگزاری کنفرانس سالانه فیزیک ایران به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان


انجمن فیزیک ایران با همکاری دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان، کنفرانس سالانه فیزیک ایران را، از اول تا چهارم شهریور ماه به صورت برخط برگزار می کند.

- ایسنا/اصفهان انجمن فیزیک ایران با همکاری دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان، کنفرانس سالانه فیزیک ایران را، از اول تا چهارم شهریور ماه به صورت برخط برگزار می کند.

دبیر اجرایی این رویداد ملی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در این کنفرانس، سخنرانی های عمومی و تخصصی در حوزه های مختلف از جمله فیزیک ذرات بنیادی و میدان ها، فیزیک هسته ای، فیزیک اتمی و مولکولی ، الکترومغناطیس، اپتیک، آکوستیک، انتقال گرما، مکانیک کلاسیک و دینامیک شاره ها، فیزیک گازها، پلاسماها و تخلیه های الکتریکی، ماده چگال ، فیزیک میان رشته ای و حوزه هایی از علم و فناوری که با آن مرتبط هستند و همچنین نجوم و اخترفیزیک ارائه می شود.

آذر تفریحی افزود: هدف از برگزاری کنفرانس سالانه فیزیک ایران، ایجاد فضای مناسب جهت ارائه دستاوردهای پژوهشی فیزیک دانان کشور در یک سال اخیر و آشنایی با مباحث روز دنیا در زمینه های مختلف علم فیزیک است.

استادیار دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان، تأکید کرد: محققان و پژوهشگران کشور، می توانند تا 15 اردیبهشت ماه مقالات خود را از طریق سامانه انجمن فیزیک ایران ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنفرانس سالانه فیزیک ایران به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان

برگزاری کنفرانس سالانه فیزیک ایران به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان