مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-02سياسي

فراخوان ارسال مقاله و ثبت نام در کنفرانس سالانه فیزیک ایران


انجمن فیزیک ایران با همکاری دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان کنفرانس سالانه فیزیک ایران را، روزهای اول تا چهارم شهریورماه سال جاری به صورت برخط برگزار می کند.

- فراخوان ارسال مقاله و ثبت نام در "کنفرانس سالانه فیزیک ایران" انجمن فیزیک ایران با همکاری دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان کنفرانس سالانه فیزیک ایران را، روزهای اول تا چهارم شهریورماه سال جاری به صورت برخط برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیر اجرایی این رویداد ملی با اعلام این خبرگفت: هدف از برگزاری کنفرانس سالانه فیزیک ایران، ایجاد فضای مناسب جهت ارائه دستاوردهای پژوهشی فیزیک دانان کشور در یک سال اخیر و آشنایی با مباحث روز دنیا در زمینه های مختلف علم فیزیک است.

دکتر آذر تفریحی افزود: در این کنفرانس، سخنرانی های عمومی و تخصصی در حوزه های مختلف از جمله فیزیک ذرات بنیادی و میدان ها، فیزیک هسته ای، فیزیک اتمی و مولکولی ، الکترومغناطیس، اپتیک، آکوستیک، انتقال گرما، مکانیک کلاسیک و دینامیک شاره ها، فیزیک گازها، پلاسماها وتخلیه های الکتریکی، ماده چگال ، فیزیک میان رشته ای و حوزه هایی از علم و فنّاوری که با آن مرتبطاند و همچنین نجوم و اخترفیزیک ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ارسال مقاله و ثبت نام در کنفرانس سالانه فیزیک ایران

فراخوان ارسال مقاله و ثبت نام در کنفرانس سالانه فیزیک ایران