مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-05-02اقتصادي

صادرات محصولات ایرانی از مرزهای خوزستان نباید دچار وقفه شود


با توجه به اهمیت فعالیت های تجاری در مرزهای استان خوزستان، نباید محدودیتی برای صادرات کالاهای غیرنفتی به کشورهای مختلف از جمله کشور عراق ایجاد شود.

- ایسنا/خوزستان رییس اتاق بازرگانی اهواز گفت: با توجه به اهمیت فعالیت های تجاری در مرزهای استان خوزستان، نباید محدودیتی برای صادرات کالاهای غیرنفتی به کشورهای مختلف از جمله کشور عراق ایجاد شود.

شهلا عموری در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که امروز (12 اردیبهشت ماه) برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان دارای ظرفیت های بسیار خوبی برای صادرات است و تجار نیز در این زمینه تلاش های بسیاری می کنند اما انتظار داریم روند صادرات از مرزهای کشور تسهیل شود تا صادرکنندگان بتوانند آسوده خاطر به کار صادرات بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این شرایط اقتصادی، صادرات می تواند گرهگشای بسیاری از مشکلات باشد و تجاری که ارز وارد کشور می کنند می توانند نقش بسیار موثری در رشد اقتصاد داشته باشند اما همه این موارد، به صادرات وابسته است و به عنوان دبیر شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی، انتظار دارم روند صادرات تسهیل شود.

رییس اتاق بازرگانی اهواز عنوان کرد: با توجه به اهمیت فعالیت های تجاری در مرزهای استان خوزستان، نباید محدودیتی برای صادرات کالاهای غیرنفتی به کشورهای مختلف از جمله کشور عراق ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات ایرانی از مرزهای خوزستان نباید دچار وقفه شود

صادرات محصولات ایرانی از مرزهای خوزستان نباید دچار وقفه شود