مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-02سياسي

تدوین طرح جامع مبارزه با مواد مخدر


جانشین فرمانده ناجا از تدوین طرح جامع مبارزه با مواد مخدر خبر داد و اظهارکرد: تدوین چنین طرح کلانی می تواند باعث شود که راهبردهایمان را عملیاتی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار قاسم رضایی پیش از ظهر امروز نود و دومین نشست کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر افزود: معتقدم که نگاه اعضای این کمیته در مبارزه با مواد مخدر باید راهبردی ، کاربردی و عملیاتی باشد.

ایران، پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در جهان وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم و پرچمدار مبارزه بی امان با مواد مخدر است، اظهارکرد: دستاوردهای ایران در عرصه مقابله با مواد مخدر و روانگردان ها جهان شمول است و در واقع ما با اقدامات مبارزه ای در این عرصه تمام جهان را از پیامدها و آسیب های مواد مخدر مصون می داریم.

کشف بیش از 1000 تن مواد مخدر طی سال گذشته جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه تشدید اقدامات مقابله ای با مواد مخدر از ماموریت های اولویت دار نیروی انتظامی در سال جاری است، بر عزم جدی جمهوری اسلامی ایران در فرایند مقابله با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: کشف بیش از 1000 تن مواد مخدر در سال 99 محصول همکاری و هم افزایی همه دستگاه ها و نهادهای متولی در فرایند مقابله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرح جامع مبارزه با مواد مخدر

تدوین طرح جامع مبارزه با مواد مخدر