مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-02اقتصادي

توزیع 1313 بسته حمایتی در همایش کریمانه رمضان


مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف فارس گفت: در نیمه اول ماه مبارک رمضان امسال چهاردهمین همایش کریمانه با هدف حمایت از نیازمندان برگزار و 1313 بسته شامل سبد ارزاق و بن کارت کالا توزیع شد.

- ایسنا/فارس مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف فارس گفت: در نیمه اول ماه مبارک رمضان امسال چهاردهمین همایش کریمانه با هدف حمایت از نیازمندان برگزار و 1313 بسته شامل سبد ارزاق و بن کارت کالا توزیع شد.

جواد یزدانی بیان کرد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در قالب برگزاری همایش کریمانه رمضان بسته های حمایتی موقوفات ویژه نیازمندان شهر شیراز توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، او افزود: این بسته های حمایتی با هزینه 2 میلیارد ریال از محل کمک های خیرین، موقوفات شهر شیراز از جمله موقوفه های زنهاری و میراب نهر اعظم تهیه و با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و همچنین برخی از گروه های جهادی در اختیار مددجویان و خانوا ده های نیازمند شناسایی شده قرار داده می شود.

یزدانی خاطرنشان کرد: سنت نیکو و دیرین دستگیری از نیازمندان و حمایت از ایتام همواره در ماه مبارک رمضان وجود داشته و این ماه فرصت مغتنمی است برای انجام امور خیرخواهانه به نحوی که تا پایان ماه مبارک ویژه برنامه های مواسات و همدلی و توزیع بسته های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1313 بسته حمایتی در همایش کریمانه رمضان

توزیع 1313 بسته حمایتی در همایش کریمانه رمضان