مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-02ورزشي

لازم باشد دلفانی را برای ادامه درمان به تهران منتقل می کنیم


چهارم اردیبهشت ماه بود که علی دلفانی ملی پوش صحنه ای کشتی فرنگی ناشنوایان حین انجام تمرین در باشگاهی که مجوز فعالیت در این شرایط کرونایی را نداشت، - رییس فدراسیون ناشنوایان در حاشیه عیادت از ملی پوش کشتی فرنگی: لازم باشد "دلفانی" را برای ادامه درمان به تهران منتقل می کنیم ایسنا/کرمانشاه چهارم اردیبهشت ماه بود که علی دلفانی ملی پوش صحنه ای کشتی فرنگی ناشنوایان حین انجام تمرین در باشگاهی که مجوز فعالیت در این شرایط کرونایی را نداشت، از ناحیه نخاع گردن و کمر دچار آسیب دیدگی شد.

این کشتی گیر پس از انتقال به بیمارستان طالقانی کرمانشاه تحت عمل جراحی قرار گرفت و حدود یک هفته ای می شود که در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری است.

و حالا امروز(12 اردیبهشت) رییس فدراسیون ناشنوایان و مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه برای عیادت این کشتی گیر در بیمارستان طالقانی کرمانشاه حضور پیدا کردند و جویای آخرین وضعیت درمانش شدند.

مهران تیشه گران رییس فدراسیون ناشنوایان پس از عیادت از علی دلفانی کشتی گیر آسیب دیده صحنه ای در گفت وگو با ایسنا، با ابراز تاسف از حادثه پیش آمده برای این کشتی گیر جوان، اظهارکرد: حادثه ای که برای علی دلفانی پیش آمده باعث تاسف و تاثر جامعه ورزش و بویژه ناشنوایان شد و امیدواریم هرچه سریعتر شاهد بهبودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازم باشد دلفانی را برای ادامه درمان به تهران منتقل می کنیم

لازم باشد دلفانی را برای ادامه درمان به تهران منتقل می کنیم