مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-02اقتصادي

برتری کاذب گوشت گرم بر منجمد


یک محقق مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان گفت: برای حفظ ارزش غذایی باید گوشت های منجمد را در شرایط محیطی یخ زدایی کنیم و جدای از این هیچ تفاوتی میان گوشت گرم و منجمد وجود دارد.

- ایسنا/لرستان یک محقق مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان گفت: برای حفظ ارزش غذایی باید گوشت های منجمد را در شرایط محیطی یخ زدایی کنیم و جدای از این هیچ تفاوتی میان گوشت گرم و منجمد وجود دارد.

محسن محمدی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با تفاوت علمی گوشت منجمد و گرم، اظهار کرد: عملاً از نظر ارزش غذایی این دو نوع گوشت هیچ تفاوتی ندارد که البته یک نوع گوشت با دو مدل توزیع است.

وی با بیان اینکه تمامی مراحل منجمد سازی گوشت مرغ و دام در کشور همراه با استانداردهای جهانی بوده و حتی در برابر روش های صنعتی فریز کردن گوشت، روش های خانگی نیز غیر پزشکی و معیوب شمرده می شود، ادامه داد: در روش های خانگی هیچگاه مسائلی مانند تخلیه آب از گوشت، صفر کردن اکسیژن در گوشت و مسائلی از این دست در نظر گرفته نمی شود، در حالی که در روش های صنعتی رعایت این ملزومات ضروری بوده و حتماً اجرا می شود.

محمدی برتری گوشت گرم بر منجمد را یک باور اشتباه دانست و افزود: این باور از قدیم الایام در میان خانواده های ما وجود داشته که کاملاً اشتباه بوده این درحالی است که روش توزیع گوشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری کاذب گوشت گرم بر منجمد

برتری کاذب گوشت گرم بر منجمد