مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-02سياسي

سردار افشار برای انتخابات 1400 اعلام کاندیداتوری کرد


سرتیپ افشار فرمانده پیشین نیروی مقاومت بسیج با برگزاری نشست خبری برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام داوطلبی کرد.

- به گزاش جماران؛ فرمانده پیشین نیروی مقاومت بسیج با برگزاری نشست خبری برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام داوطلبی کرد.

سرتیپ علی رضا افشار روز یکشنبه با برگزاری نشست خبری با اعلام داوطلبی خود برای انتخابات 28 خرداد ریاست جمهوری، گفت: مهمترین پشتوانه انقلاب سرمایه های مردمی است و دشمن برای بی اعتمادی آنها نسبت به نظام تلاش زیادی می کند دشمن با جنگ نتوانست به این نظام ضربه بزند و از طریق جنگ نرم وارد میدان شده که به ساختار نظام آسیب وارد کند.

افشار تصریح کرد: این سرمایه اجتماعی باید حفظ شود و صرف منافع حزبی و گروهی نباید به منافع ملی آسیب بزند و این برای جامعه مهم است و راهکار این است که مسوولان کشور به این موضوع توجه کنند.

وی با تبیین منشور اخلاقی انتخابات گفت: تضمین رعایت این منشور نیاز به فرهنگ سازی و گفتمان دارد و کسانی که در انتخابات تخلف می کنند به عنوان چهره های بداخلاق معرفی شوند تا مانع حرکت های ناپسند در فرهنگ انتخابات شوند.

رییس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه دفاع ملی خاطرنشان کرد: اخلاق انتخاباتی در کلانشهرها و شهرهای کوچک متفاوت است در برخی نقاط کشور مساله قومیت نتایج انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار افشار برای انتخابات 1400 اعلام کاندیداتوری کرد

سردار افشار برای انتخابات 1400 اعلام کاندیداتوری کرد