مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-02سياسي

علیرضا افشار اعلام کاندیداتوری کرد


رییس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی و فرمانده اسبق نیروی مقاومت بسیج برای شرکت در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار علیرضا افشار رییس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی و فرمانده اسبق نیروی مقاومت بسیج در نشست خبری که صبح امروز در فرهنگسرای رسانه برگزار شد، برای شرکت در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

رییس کمیته تدوین و ترویج منشور اخلاق انتخابات، گفت: اخلاق انتخابات از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و ملاحضات باید ها و نباید ها باید در انتخابات رعایت شود.

وی ادامه داد: ایران دارای منابع نفتی و معدنی زیادی بود که باید از آن به خوبی استفاده شود اما دشمن بر روی سرمایه اجتماعی برنامه ریزی کرده و برای بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام فعالیت گسترده ای انجام می دهد.

سرمایه اجتماعی باید در پرتو نظام حفظ شود و صرف فعالیت در احزاب و گروه ها نباید منافع ملی خدشه دار شود و در این رابطه منشور اخلاق انتخابات باید رعایت شود.

افشار خاطرنشان کرد: در انتخابات مجلس هشتم کمیسیون ماده 10 احزاب را تشکیل دادیم و 22 نهاد  منشور اخلاق انتخابات را امضا کردند و برای همه دستگاه ها ارسال شده است البته گفتمان سازی تضمین منشور اخلاق انتخابات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا افشار اعلام کاندیداتوری کرد

علیرضا افشار اعلام کاندیداتوری کرد