مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-02سياسي

افشار: نظرسنجی های مردمی به نظرسازی بدل نشوند


رییس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه دفاع ملی گفت: ما باید به رای اکثریت احترام بگذاریم و هرکس نظر مردم را با خود همراه کرد، آن را قبول کنیم.

نباید با فلسفه بافی این بخش را زیر سوال ببریم.

- رییس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه دفاع ملی گفت: ما باید به رای اکثریت احترام بگذاریم و هرکس نظر مردم را با خود همراه کرد، آن را قبول کنیم.

نباید با فلسفه بافی این بخش را زیر سوال ببریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا افشار در نشست خبری تبیین منشور اخلاقی انتخابات با بیان اینکه باید سرمایه اجتماعی نظام را حفظ کنیم، اظهار کرد: صرف منافع حزبی، گروهی و شخصی نباید مصالح ملی ما را زیر سوال ببرد و منشور اخلاقی انتخابات کمکی و راهبردی برای همین هدف است و جهت گیری کلی را در این زمینه مشخص می کند.

وی با یادآوری روند تدوین و تصویب منشور اخلاقی انتخابات در سال های گذشته، اظهار کرد: تضمین رعایت منشور اخلاقی انتخاباتی گفتمان سازی در فضای فرهنگ عمومی است.

اگر بتوانیم مردم را از کسانی که رای خرید و فروش می کنند و با کارهایی از این قبیل به دنبال جمع کردن آرا هستند، رویگردان کنیم تاثیر قابل توجهی در این زمینه خواهد گذاشت.

افشار با بیان اینکه منشور اخلاقی انتخابات دارای دو بخش اصول اخلاقی و آیین رفتارهاست، تصریح کرد: این منشور سه پیوست دارد، هم آسیب شناسی در این زمینه انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشار: نظرسنجی های مردمی به نظرسازی بدل نشوند

افشار: نظرسنجی های مردمی به نظرسازی بدل نشوند