مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-02سياسي

جزر و مد موج چهارم کرونا آرام نمی گیرد/کنترل بیماری با همکاری 90 درصدی میسر است


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در البرز گفت: موج چهارم کرونا در البرز همچنان به قوت خود باقی است و آرام نگرفته است؛ این امر در سایه عادی انگاری برخی تشدید می شود.

- علیرضا سلیمانی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، شرایط شیوع بیماری را بحرانی و نامساعد خواند و گفت: استان البرز پس از گذشت چند هفته از آغاز موج چهارم بیماری همچنان در قله پیک جدید ایستاده و خبری از روند نزولی شیوع نیست.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز با اشاره به اینکه برخی از شهرهای کشور روند نزولی شیوع کرونا برقرار شده است، اظهار کرد: تا مادامی که عزم جدی و همکاری همه جانبه برای رعایت اصول بهداشتی مطروحه وجود نداشته باشد نمی توان مدعی کنترل و شکست بیماری شد.

مردم اکیدا از هرگونه عادی انگاری پرهیز کنند.

این مقام مسؤول در ادامه یادآور شد: روزهای گذشته تعداد فوتی ها و بستری کرونا در استان به مرز ثبات رسیده است اما مراجعه به مراکز درمانی بالا است و نمی توانیم مدعی شویم این شرایط ثابت ادامه دار خواهد بود.

سلیمانی با تأکید بر اینکه بیش از 90 درصد مردم باید در راستای پروتکل های بهداشتی حرکت کنند تا شاهد کنترل بیماری باشیم، اضافه کرد: استفاده همزمان از دو ماسک، حفظ فاصله اجتماعی، رعایت بهداشت دست و جلوگیری از حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزر و مد موج چهارم کرونا آرام نمی گیرد/کنترل بیماری با همکاری 90 درصدی میسر است

جزر و مد موج چهارم کرونا آرام نمی گیرد/کنترل بیماری با همکاری 90 درصدی میسر است