مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-05-02اقتصادي

لزوم کاهش200مگاوات مصرف برق در استان قزوین برای جلوگیری از خاموشی


معاون امور مشترکین شرکت توزیع نیروی برق قزوین گفت: با مدیریت و کاهش مصرف برق در ادارات و بخش صنعت تا 200 مگاوات باید از پیک تابستان با کمترین خاموشی عبور کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین سید محمد قافله باشی در جلسه شورای هماهنگی و پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قزوین اظهار کرد: با کاهش بارندگی ها حجم تولید یک هزار مگاواتی هم کاهش خواهد یافت و با این وضعیت در کنار اورهال نیروگاه ها امکان خروج از مدار هم وجود دارد و در این صورت خاموشی محتمل است.

معاون امور فروش و مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین افزود: رخدادهای تابستان امسال قابل تصور نیست لذا درخواست می کنیم صرفه جویی در مصرف برق ابتدا در ادارات و سپس در بخش صنعت و کشاورزی و آنگاه از سوی مشترکین خانگی جدی گرفته شود.

قافله باشی تصریح کرد: لازم است از ساعت 10 صبح در مصرف برق ادارات به شدت صرفه جویی شود تا بتوانیم از این سال سخت و بحران کم آبی عبور کنیم.

ادارات صرفه جویی کنند معاون امور فروش و مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین بیان کرد: صرفه جویی انرژی برق در ادارات باید عملیاتی شود و خاموش کردن چراغ های اضافی اتاق ها، خاموش کردن سیستم سرمایشی و استفاده نکردن از کولرهای گازی توصیه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم کاهش200مگاوات مصرف برق در استان قزوین برای جلوگیری از خاموشی

لزوم کاهش200مگاوات مصرف برق در استان قزوین برای جلوگیری از خاموشی