مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-02سياسي

اجرای آنلاین تعزیه


خانه موسیقی حوزه هنری اصفهان به مناسبت شهادت امام علی (ع)، مجلس تعزیه شهادت امیرالمؤمنین (ع) را در برنامه ای که به صورت زنده از صفحه رسمی این خانه در فضای مجازی پخش می شود، - ایسنا/اصفهان خانه موسیقی حوزه هنری اصفهان به مناسبت شهادت امام علی (ع)، مجلس تعزیه شهادت امیرالمؤمنین (ع) را در برنامه ای که به صورت زنده از صفحه رسمی این خانه در فضای مجازی پخش می شود، بررسی و اجرا می کند.

مهرشاد متین فر، مدیر خانه موسیقی حوزه هنری اصفهان با اعلام این خبر به ایسنا گفت: در خانه موسیقی حوزه هنری اصفهان، از سال 1397 و با همکاری حسن منصوری، شروع به برگزاری نشست های موسیقی آیینی در سه رشته تعزیه، زورخانه و شاهنامه خوانی کردیم و در 12 نشستی که مختص تعزیه برگزار شد به مبانی، آسیب شناسی، مکتب تعزیه اصفهان و معرفی مشاهیر آن پرداختیم.

وی ادامه داد: در دوره جدید نشست های موسیقی تعزیه، اما سرفصلی را با عنوان بررسی و اجرای تعزیه های غریب و کمتر شنیده شده با همکاری حمید مؤمن زاده باز کرده ایم.

متین فر تصریح کرد: عمده تعزیه هایی که مردم ما شنیده اند، به حوادث کربلا مربوط است، درحالی که تعزیه های زیادی درباره امامان شیعه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای آنلاین تعزیه

اجرای آنلاین تعزیه