مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-02سياسي

اعلام آمادگی نیروهای جهادی برای یاری به غسال های همدانی


رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 همدان گفت: نیروهای جهادی اعلام آمادگی کرده اند در مواقع بحرانی به یاری غسال های همدانی بیایند.

- ایسنا/همدان رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 همدان گفت: نیروهای جهادی اعلام آمادگی کرده اند در مواقع بحرانی به یاری غسال های همدانی بیایند.

علی قبادی در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: در حال حاضر در غسالخانه آقایان سه نیرو و در قسمت بانوان دو نفر مشغول به فعالیت در بخش بیماران کرونایی هستند.

وی با بیان اینکه مشکل کمبود نیرو در غسالخانه همدان وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی برنامه ریزی شد شش نفر از نیروهایی که در گذشته به صورت دستمزدی کار می کردند، تبدیل وضعیت شدند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 همدان در مورد تزریق واکسن کرونا به نیروهای آرامستان همدان بیان کرد: دُز اول و دوم کلیه پرسنل باغ بهشت تزریق شده و خوشبختانه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه با وجود کار زیاد و خستگی نیروها به نحو احسن در حال خدمت هستند، افزود: در حال حاضر بین 10 تا 15 نفر از بستگان متوفیان اجازه حضور در مراسم خاکسپاری را دارند.

قبادی با اشاره به اینکه باغ بهشت همدان تعطیل است و در شب های قدر مراسمی در آن برگزار نمی شود، مطرح کرد: خوشبختانه مردم همکاری خوبی در این زمینه داشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی نیروهای جهادی برای یاری به غسال های همدانی

اعلام آمادگی نیروهای جهادی برای یاری به غسال های همدانی