مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-02سياسي

بی اعتنایی مردم به آیین های رمضان زیبنده شهر مذهبی اردبیل نیست


دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل گفت: بی تفاوتی و بی اعتنایی مردم نسبت به برخی ارزش ها و آیین های دینی زیبنده جامعه اسلامی نبوده و بی شک سبب لغزش در مسیر سعادت و موفقیت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عبدالله طباطبایی صبح یکشنبه در نشست هم اندیشی مدیرکل تبلیغات اسلامی و دادستان اردبیل با مبلغان برتر که با موضوع عملیات های فرهنگی گفتمان ساز برگزار شد، ارتباط مداوم و مستمر مجموعه دادستانی و تبلیغات اسلامی را باعث ارتباط بیشتر در پیشبرد امور فرهنگی و توسعه ارزش های دینی در جامعه عنوان و اظهار کرد: اکنون فرهنگ دینی از هر طرف مورد هجمه دشمنان قرار گرفته و باید شبکه تبلیغی، قوی تر و آگاه تر از قبل در میدان حاضر بوده و وجهه دارالارشاد و حسینی اردبیل را حفظ کرده و از تیررس تهاجم فرهنگی در امان نگه دارند.

وی کمرنگ شدن مسئله امر به معروف و نهی از منکر را ضایعه بزرگ فرهنگی برای جامعه عنوان کرد و گفت: روزه خواری در ملاءعام زیبنده شهر مذهبی اردبیل نیست باید ابهت و احترام ماه رمضان حفظ شود و این امر با فرهنگ سازی و تبیین اهمیت روزه و زیبایی های دین اسلام در بین مردم میسر است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل، تقویت ولایت مداری در جامعه را باعث بهبود اوضاع فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور عنوان کرد و گفت: کشورهای منطقه و بلاد مسلمان، سخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اعتنایی مردم به آیین های رمضان زیبنده شهر مذهبی اردبیل نیست

بی اعتنایی مردم به آیین های رمضان زیبنده شهر مذهبی اردبیل نیست