مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-02اقتصادي

ساخت و راه اندازی بزرگترین مجتمع توانمندسازی حرفه ای در کرمان


رییس بنیاد نیکوکاری یاس اعلام کرد: با حمایت گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری ، بزرگترین مجتمع توانمندسازی فنی و حرفه ای در کرمان احداث و راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، فائض فرخی گفت: بزرگترین مجتمع توانمندسازی حرفه ای با 20 کارگاه تخصصی شامل 12 کارگاه آموزشی و 8 کارگاه تولیدی به مساحت 6 هزار مترمربع در کرمان توسط بنیاد یاس دایر شده و در حال حاضر 20 کارگاه در آن فعال است.

فرخی افزود: با راه اندازی کارگاه های مذکور با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای، زمینه آموزش یک شغل و حرفه تخصصی برای کسانی که این دوره ها را طی می کنند، فراهم شده است.

به گفته وی تاکنون 2 دوره آموزشی در این مجتمع توانمندسازی برگزار شده و کسانی که این دوره ها را طی کرده اند، موفق به اخذ مدرک تخصصی مربوطه شده اند.

وی هدف از ساخت مجتمع توانمندسازی حرفه ای را حرفه آموزی زندانیان مواد مخدر کرمان و همچنین کمک به ایجاد اشتغال و حمایت از خانواده های زندانیان ذکر کرد و گفت: پیش بینی می شود بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، حدود 5000 نفر پس از طی کردن دوره های آموزش های تخصصی، مشغول به کار شوند.

فرخی افزود: بنیاد نیکوکاری یاس که در راستای مسئولیت های اجتماعی گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری فعالیت می کند، نقش مهمی در حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و راه اندازی بزرگترین مجتمع توانمندسازی حرفه ای در کرمان

ساخت و راه اندازی بزرگترین مجتمع توانمندسازی حرفه ای در کرمان