مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-02اقتصادي

66درصد واحدهای مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان نوسازی شدند


مسئول ستاد احیای بافت فرسوده دوگنبدان گفت: تا کنون 66درصد واحدها مسکونی بافت فرسوده دوگنبدان مقاوم سازی و نوسازی شده که قریب بر یک هزار واحد دیگر نیاز به مقاوم سازی دارند.

- محمدمراد راغ پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به به اینکه بافت فرسوده دوگنبدان در زمینی به میزان 164 هکتار در هشت محله این شهر واقع شده است، اظهار کرد: در محلات بافت فرسوده دوگنبدان قریب بر 25هزار خانوار سکونت دارند.

 وی ادامه داد: طرح بازآفرینی بافت فرسوده شهر دوگنبدان هم اکنون در محله های ارزان قیمت و 210 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

مسئول ستاد احیای بافت فرسوده دوگنبدان ابراز کرد: تسهیلات بانکی با سه سال دوره تنفس، پنج درصد کارمزد و 12 سال دوره بازپرداخت به متقاضیان نوسازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده  دوگنبدان پرداخت شده است.

راغ پور در ادامه از خدمات رایگان به ساکنان بافت فرسوده دوگنبدان خبرداد و گفت:جمع آوری انشعاب های برق، آب و گاز، تخفیف در پروانه های ساختمانی و ضمانت زنجیره ای از دیگر مشوق های ارائه شده برای احیای بافت فرسوده شهر دوگنبدان است.

وی  بیان کرد: تاکنون یک هزار و 140 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت و بلاعوض به متقاضیان احیای بافت فرسوده این شهر پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

66درصد واحدهای مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان نوسازی شدند

66درصد واحدهای مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان نوسازی شدند