مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-05-02فرهنگي

چهره هنر انقلاب خراسان شمالی از هنرانقلابی می گوید


صرف نظر از جایگاه ممتاز شهید آوینی شاعران پیشتازی از جمله قیصر امین پور، حسن حسینی، سلمان هراتی و علی معلم می توانند الگوهای خوب و ویژه ای برای شاعران علاقمند به شعرانقلاب اسلامی باشند.

- شاعر و چهره هنر انقلاب خراسان شمالی ضمن اشاره به هنرمندان شاخص حوزه هنر انقلاب تصریح کرد: صرف نظر از جایگاه ممتاز شهید آوینی در حوزه شعر و ادبیات، شاعران پیشتازی از جمله قیصر امین پور، حسن حسینی، سلمان هراتی و علی معلم می توانند الگوهای خوب و ویژه ای برای شاعران علاقمند به شعر انقلاب اسلامی باشند.

رضوانی در ادامه بیان کرد: اشعار اینجانب بیشتر در حوزه شعر کلاسیک و مشتمل بر قالب غزل بوده که از لحاظ محتوا شامل غزل های آزاد و ادبیات آیینی دفاع مقدس و دیگر موضوعات است.

وی عنوان کرد: اتفاق بسیار خوشایند و امیدوار کننده ای که در سال های اخیر در حوزه ادبیات خراسان شمالی پیش آمده است، جریان شعر آیینی و انسجام شاعران علاقمند به حوزه شعر و ادبیات آیینی بوده که جوان های متعهد و متدینی و از لحاظ فرم و محتوا و ویژگی های هنری نیز تولیدات فاخر و خوبی   دارند.

این شاعر انقلابی در مورد ورود خود به عرصه شعر اظهار کرد: این علاقه به شعر وادبیات به دوران نوجوانی و ایام تحصیل در دوره راهنمایی بر می گردد و از همان سالها شعر در متن و حاشیه زندگی من حضور داشته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره هنر انقلاب خراسان شمالی از هنرانقلابی می گوید

چهره هنر انقلاب خراسان شمالی از هنرانقلابی می گوید