مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-02اجتماعي

87درصد از دانش آموزان کردستانی تحت پوشش آموزش مجازی هستند


بە گفتە مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، حدود 87 درصد دانش آموزان تحت پوشش آموزش مجازی هستند و در مدارس روستایی کمتر از 50 دانش آموز نیز کلاس های درس به صورت حضوری برگزار شده است.

- ایسنا/کردستان بە گفتە مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، حدود 87 درصد دانش آموزان تحت پوشش آموزش مجازی هستند و در مدارس روستایی کمتر از 50 دانش آموز نیز کلاس های درس به صورت حضوری برگزار شده است.

رشید قربانی در مراسم تقدیر از معلمان استان با گرامیداشت یاد و خاطره استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم به کلیه فرهنگیان، گزارشی از برنامه شناسایی جلوه های معلمی در زیست بوم جدید ارائه و اظهار کرد: بیش از 11 هزار نفر از معلمان استان در این فرآیند شرکت کردند و معلمانی که در این مراسم حضور یافتند جزو معلمان سرآمد استان هستند که بیشترین امتیاز را کسب و عنوان برگزیده استانی را بدست آورده اند .

قربانی هم چنین عنوان کرد: معلمان در دوران کرونا با تلاش شبانه روزی ،خلاقیت و تهیه دست سازه، ایجاد کانال و تولید محتوا، جلوه های زیبایی از خدمت را خلق کردند و در استان کردستان علیرغم کمبود و مشکلات، حدود 87 درصد دانش آموزان تحت پوشش آموزش مجازی هستند و در مدارس روستایی کمتر از 50 دانش آموز نیز کلاس های درس به صورت حضوری برگزار شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

87درصد از دانش آموزان کردستانی تحت پوشش آموزش مجازی هستند

87درصد از دانش آموزان کردستانی تحت پوشش آموزش مجازی هستند