موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - سربازان فراري - تامين اجتماعي - دانشگاه صنعتي شريف - مددجويان بهزيستي - مستمري مددجويان - دانشگاه صنعتي - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق بازنشستگان - امير قلعه نويي - جلال روح الله نژاد - نيكلاي ملادنوف - دوشان ولاهوويچ - محمدرضا انبيايي - شهر ايلام - توصيه هاي سلامت - موسيقي كرمانجي شمال خراسان - اسقاط خودروهاي فرسوده - گرندپري مجارستان - روابط عمومي ايرانسل - آرش اسحاقي - منطقه فتح المبين - نقص امنيتي در واتس اپ

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-02سياسي

در ستایش 2 استاد دانشگاه شهید چمران اهواز


متن زیر یادداشتی است از دکتر عباس امام (عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز) در ستایش دو تن از همکارانش، دکتر مرتضی افقه و دکتر قاسم بستانی که در اختیار ایسنا قرار گرفته است.

- ایسنا/خوزستان متن زیر یادداشتی است از دکتر عباس امام (عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز) در ستایش دو تن از همکارانش، دکتر مرتضی افقه و دکتر قاسم بستانی که در اختیار ایسنا قرار گرفته است.

1.

مقدمه دانشگاه شهید چمران اهواز در حال حاضر دارای بیش از 600 عضو هیات علمی است که در 13 دانشکده و 53 گروه آموزشی مشغول به کار هستند.

از آنجا که دانشگاه شهید چمران را قطب آموزش عالی جنوب غرب کشور می نامند و در طی دو ـ سه دهه اخیر در مجموع گزینش علمی اعضای هیات علمی در این دانشگاه از حساسیت های بیشتر و بهتری برخوردار شده است، این امر نشان می دهد که استادان این دانشگاه عموما از توانایی ها و شایستگی های علمی بالایی برخوردار هستند.

برخی از اعضای هیات علمی دانشگاه شهید چمران در گستره محلی و استان های جنوب غرب کشور خدماتی ارائه کرده و می کنند، برخی در سطح ملی شناخته شده هستند و برخی نیز در رشته های تخصصی خود از شناخته شدگی بین المللی برخوردارند.

من طبعا افتخار آشنایی با همه این 600 نفر را ندارم؛ حتی نمی توانم ادعا کنم که نیمی از این تعداد استادان همکار را به چهره و یا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ستایش 2 استاد دانشگاه شهید چمران اهواز

در ستایش 2 استاد دانشگاه شهید چمران اهواز