مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-02سياسي

امسال ایجاد 11 هزار شغل را هدف گذاری کرده ایم


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای ایجاد بیش از یازده هزار شغل مستقیم مددجویی در استان برای امسال خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای ایجاد بیش از یازده هزار شغل مستقیم مددجویی در استان برای امسال خبر داد.

محسن رخصی با اشاره به ایجاد یازده هزار و 647 فرصت شغلی برای مددجویان استان در سال گذشته، گفت: از این تعداد هشت هزار و 311 فرصت شغلی مستقیم و باقی به صورت غیرمستقیم ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه از تعداد شغل های ایجاد شده برای مددجویان کرمانشاهی بیش از 2400 طرح اشتغال در قالب طرح راهبران شغلی و تحت نظارت کارآفرینان حرفه ای ایجاد شده است، تاکید کرد: هم اکنون 150 کارآفرین موفق و حرفه ای با این نهاد همکاری می کنند.

رخصی ادامه داد: همچنین از تعداد شغل های ایجاد شده برای مددجویان حدود 1500 شغل نیز از طریق تعامل با کارفرمایان و موسسات کاریابی ایجاد شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: با ایجاد بیش از یازده هزار شغل عملا در سال گذشته بیش از 108 درصد از برنامه های پیش بینی شده اشتغال این نهاد محقق شده است.

رخصی با یادآوری اینکه این نهاد امسال در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال ایجاد 11 هزار شغل را هدف گذاری کرده ایم

امسال ایجاد 11 هزار شغل را هدف گذاری کرده ایم