مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-02حوادث

وضعیت طلاق در هشترود نگران کننده است


مجموعه قضایی شهرستان هشترود در سال گذشته، هر ماه 18 فقره طلاق را ثبت کرده که واقعا نگران کننده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دادگستری هشترود گفت: مجموعه قضایی شهرستان هشترود در سال گذشته، هر ماه 18 فقره طلاق را ثبت کرده که واقعا نگران کننده است.

رحیم استادی در نشست خبری اظهار کرد: از پرونده های رسیده به مجموعه قضایی هشترود 551 فقره مربوط به ضرب و جرح عمدی، 491 فقره مربوط به تخریب اموال، 477 فقره مربوط به تصرف عدوانی، 355 فقره مربوط به سرقت و ما بقی مربوط به جرائم دیگر هستند.

وی از مختومه شدن بیش از 21 هزار پرونده در سال گذشته خبر داد.

وی افزود: متاسفانه تعداد افرادی که برای طلاق به دادگستری مراجعه می کنند، زیاد است و هشترود با 114 مورد طلاق توافقی و 92 مورد طلاق با درخواست زوجه روزهای خوشی را سپری نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دادگستری هشترود در بخش دیگری از سخنان خود به همکاری مجموعه قضایی با ادارات مختلف مانند شهرداری و اداره راه اشاره کرد و گفت: اگر رییس دادگستری و دادستان در قضیه تعریض سه راهی قویونقشلاقی و بازگشایی بلوار شهید سلیمانی شهر هشترود پیشقدم نمی شد، این پروژه ها تا سالیان سال به سر انجام نمی رسید.

وی در مورد متخلفان کرونایی نیز خاطر نشان کرد: رسیدگی به این پرونده ها که بیش از 50 مورد است، در شعبه ویژه انجام می گیرد و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت طلاق در هشترود نگران کننده است

وضعیت طلاق در هشترود نگران کننده است