مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-02سياسي

توانمندسازی اقتصادی مستلزم افزایش مشارکت جوانان در پارلمان ها است


عضو هیأت رییسه گروه بین المجالس جهانی مجلس شورای اسلامی گفت: توانمندسازی اقتصادی همچنین مستلزم افزایش سطح مشارکت جوانان در پارلمان ها است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، الهام آزاد، عضو هیأت رییسه گروه بین المجالس جهانی(ipu) روز پنجشنبه 9 اردیبهشت ماه در هفتمین کنفرانس جهانی نمایندگان جوان پارلمان اظهار داشت: مفهوم توانمندسازی اقتصادی، دامنه وسیعی از موضوعاتی مانند توسعه زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی را در برمی گیرد که همچنان اهمیت حیاتی آن در تمامی جنبه های زندگی ما به اثبات رسیده است.

وی افزود: در واقع یک توسعه پایدار واقعی و اقتصادی فراگیر باید نیازهای ما را بر اساس منافع منطقه ای و بین المللی بدون اینکه در ایجاد فرصت های دیگران کارشکنی صورت گیرد، تأمین کند.

  آزاد تصریح کرد: به منظور ارتقای توانمندسازی اقتصادی، جمهوری اسلامی ایران مورد تأکید قرار می دهد که اقتصاد بین المللی و سیستم های تجاری کنونی و نظام مالی جهانی اساسا عادلانه نیستند و به ضرر کشورهای در حال توسعه یافته می باشند.

عضو هیأت رییسه گروه بین المجالس جهانی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در جهت توسعه پایدار و دستیابی به یک اقتصاد فراگیر در سراسر جهان کشورهای توسعه یافته بایستی از طریق یک چارچوب همکاری فزاینده در داخل و با کمک سازمان های اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی اقتصادی مستلزم افزایش مشارکت جوانان در پارلمان ها است

توانمندسازی اقتصادی مستلزم افزایش مشارکت جوانان در پارلمان ها است