مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-02سياسي

تجلیل مسئولان مازندران از مقام والای معلمان


نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران با گرامیداشت روز و هفته معلم از مقام فرهیختگان و میراث داران انبیا و مروجان بینش و اخلاق تجلیل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی و وازدهم اردیبهشت ماه، سالروز تجلیل از مقام فرهیختگان، فرهنگ سازان و میراث داران انبیا و مروّجان بینش، دانش، اخلاق و انسانیت است.

بی تردید کالبد هر جامعه ای پویایی و ماندگاری اش را از جریان سازان عرصه فرهنگ و خردورزان عرصه دانایی دارد و پهنه ی ایران بزرگ همواره در مسیر روبه جلو و حرکت توسعه محور خود نیازمند نگاه آینده نگرانه معلمان و مربیان بوده و هست.

مقام و جایگاه معلم، جایگاهی رفیع است که شأن و منزلتش با مقام انبیا و اوصیاء سنجیده می شود و در تمامی روایات اسلامی پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) و ائمه طاهرین (ع)، تکریم و تقدیر از معلم و علم آموزی تأکید شده است.

از این رو؛ حفظ منزلت معلمان را به آحاد جامعه اعم از مسئولان، نخبگان و مردم یادآور می شویم، چراکه رجاء واثق داریم با تلاش مضاعف این قشر زحمتکش در تربیت نسل جوان، خیزش عظیمی در ، کار آموزش و آگاهی بخشی به جوانان و نوجوانان را تعطیل نکرده و با به کارگیری شیوه های جدید آموزشی، همچنان چراغ تعلیم و تربیت را روشن نگه داشته اند، صمیمانه تشکر و قدردانی می نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل مسئولان مازندران از مقام والای معلمان

تجلیل مسئولان مازندران از مقام والای معلمان