مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-02پزشكي

بستری های کرونایی اسدآباد کاهش محسوسی نداشته است


معاون امور بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد گفت: بستری های کرونایی بیمارستان شهرستان کاهش محسوسی نداشته و شرایط خطر هنوز وجود دارد.

- ایسنا/همدان معاون امور بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد گفت: بستری های کرونایی بیمارستان شهرستان کاهش محسوسی نداشته و شرایط خطر هنوز وجود دارد.

دکتر الهام عظیمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شرایط قرمز شهرستان اسدآباد اظهار کرد: در هفته جاری با تمدید محدودیت های کرونایی در صورت تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم به طور قطع وضعیت شهرستان و به تبع آن سراسر کشور آرام آرام به ثبات خواهد رسید.

وی واکسیناسیون را تنها راه ممکن برای مقابله با کرونا دانست و مطرح کرد: تا زمان واکسیناسیون صددرصدی جامعه هدف مردم همچنان باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی مشارکت لازم را داشته باشند و از هر گونه تجمع، دورهمی های خانوادگی و برگزاری مراسم های تجمعی از جمله ختم و عروسی بپرهیزند.

عظیمی با بیان اینکه از 7 اردیبهشت ماه واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در اسدآباد آغاز شده است، افزود: در حال حاضر از چند روز پیش واکسیناسیون افراد بالای 80 سال سطح روستاهای شهرستان نیز آغاز شده که از ساکنان روستاهای ترخین آباد، ملحمدره، شمس آباد، هودرج و ویرایی، بادخوره، مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری های کرونایی اسدآباد کاهش محسوسی نداشته است

بستری های کرونایی اسدآباد کاهش محسوسی نداشته است