مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-02سياسي

البرز همچنان در قله پیک چهارم کرونا


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان البرز گفت: افرادی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند اغلب در دوستان و فامیل خود کسی را ندیده اند که به کرونا مبتلا شده باشد و احتمالاً در نزدیکان خود فوتی نداشته اند و بر این اساس این ویروس را جدی نمی گیرند.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان البرز گفت: افرادی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند اغلب در دوستان و فامیل خود کسی را ندیده اند که به کرونا مبتلا شده باشد و احتمالاً در نزدیکان خود فوتی نداشته اند و بر این اساس این ویروس را جدی نمی گیرند.

علیرضا سلیمانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز ظهار کرد: هر چند طی چند روز گذشته شاهد سیر نزولی شیوع کرونا در برخی از شهرها و استان های کشور بودیم ولی البرز همچنان در قله پیک چهارم قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تعداد بستری و فوتی های کرونا در البرز به مرز ثبات رسیده، ادامه داد: علی رغم این تثبیت، البرز همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد و انتظار داریم با رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان، از چند روز آینده سیر نزولی شیوع در استان ما هم آغاز شود.

این مسئول با بیان اینکه برای اینکه بتوانیم پیک چهارم را کنترل کنیم باید میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به بیش از 90 درصد برسد، گفت: متاسفانه برخی از شهروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز همچنان در قله پیک چهارم کرونا

البرز همچنان در قله پیک چهارم کرونا