مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-02سياسي

رشد فضای امید برای نخبگان تولید از مولفه های شعار سال است


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: یکی از مولفه های تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، صیانت از سرمایه های انسانی و رشد فضای امید برای نخبگان تولید و اعتلای فرهنگ کار است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: یکی از مولفه های تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، صیانت از سرمایه های انسانی و رشد فضای امید برای نخبگان تولید و اعتلای فرهنگ کار است.

حسین فتحی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته کارگر و نمایندگان تشکل های کارگری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز که همزمان با روز کارگر در محل بیت امام جمعه تبریز برگزار شد، با اشاره به نقش کارگران در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اظهار کرد: نقش کارگران در تمامی عرصه ها بی بدیل بوده و همانند کادر درمان در شرایط حساس با حضور فعال در عرصه کار و تلاش لحظه ای خط تولید را متوقف نکردند.

وی افزود: با همت و تلاش جمعی کارگران و کارفرمایان، علی رغم محدودیت ها کمترین میزان تعدیل نیروی کار و بیشترین میزان اشتغال را در سال 99 داشتیم.

وی یکی از مولفه های مهم در تحقق شعار سال را صیانت از سرمایه های انسانی عنوان کرد و افزود: محور اصلی برنامه های هفته کارگر در واقع نشان دادن نقش این قشر عظیم و سختکوش در عرصه های مختلف اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد فضای امید برای نخبگان تولید از مولفه های شعار سال است

رشد فضای امید برای نخبگان تولید از مولفه های شعار سال است