مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-02بين الملل

مراکش از اسپانیا توضیح خواست


وزیر خارجه مراکش از اینکه اسپانیا اجازه ورود رهبر جبهه پولیساریو به خاک این کشور را داده ابراز ناخرسندی کرد و خواهان پاسخ قانع کننده ای در این باره شد.

- وزیر خارجه مراکش از اینکه اسپانیا اجازه ورود رهبر جبهه پولیساریو به خاک این کشور را داده ابراز ناخرسندی کرد و خواهان پاسخ قانع کننده ای در این باره شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر بوریطه، وزیر خارجه مراکش در گفتگو با خبرگزاری اسپانیا گفت: ما همچنان منتظر پاسخ قانع کننده ای از اسپانیا درباره این مسئله هستیم که چرا مقامات اسپانیا به ابراهیم غالی، رهبر جبهه پولیساریو اجازه ورود به کشورشان را داده اند این درحالی است که غالی به اتهام ارتکاب جنایت های کشتار جمعی و تروریسم در مقابل دادگاه محاکمه می شود.

وی افزود: این مسئله محکی برای آزمودن میزان اعتبار روابطمان و پی بردن به این مسئله است که آیا این روابط صرفا یک شعار بوده است یا خیر.

مراکش همواره از اسپانیا در برابر جدایی طلبان کاتالونیا حمایت می کند.

زمانی که اسپانیا با جدایی طلبان مواجه شد ما کاملا موضع واضحی در پیش گرفته و از هرگونه ارتباط با جدایی طلبان خودداری کردیم.

زمانی که جدایی طلبان کاتالونیا از ما خواستند از آن ها در وزارت خارجه استقبال کنیم ما خواهان حضور یکی از اعضای سفارت اسپانیا شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکش از اسپانیا توضیح خواست

مراکش از اسپانیا توضیح خواست