مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-05-02حوادث

شلیک پلیس به سمت یک خودرو/ راننده فوت شد


فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: راننده خودروی حامل کالای قاچاق که بدون توجه به دستور توقف پلیس در محور خاکی با سرعت بسیار زیاد در حال حرکت بود با تیراندازی مأموران متوقف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پلیس بوشهر، سرهنگ رضا اسماعیلی اظهار داشت: مأموران انتظامی این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدام به کنترل و رصد محورهای مواصلاتی خاکی منتهی به استان خوزستان نموده و منطقه را برای جولان دادن خودروهای حامل کالای قاچاق نا امن می کنند.

وی افزود: مأموران پلیس حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای خاکی، به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 که با سرعت بسیار بالا در حال حرکت بوده و در انتهای مسیرهای خاکی قصد ورود به جاده را داشت، دستور توقف می دهند.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه نوع رانندگی راننده خودرو، ظن مأموران را به قاچاق مواد مخدر معطوف کرد، خاطرنشان کرد: با وجود دستور ایست از جانب مأموران پلیس، راننده خودرو بدون توجه، با انجام حرکات خطرساز قصد زیر گرفتن یکی از نیروهای پلیس را داشته که برابر قانون بکارگیری سلاح پس از شلیک چند تیر هوایی، اقدام به هدف قرار دادن لاستیک خودروی مذکور نموده که متأسفانه به دلیل پستی و بلندی های جاده خاکی فوق و تغییر مسیر ناگهانی این خودرو، یک گلوله بعد از برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک پلیس به سمت یک خودرو/ راننده فوت شد

شلیک پلیس به سمت یک خودرو/ راننده فوت شد