مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 23:502021-05-01سياسي

شهادت سردار سلیمانی فصلی جدید برای مبارزه با استکبار است


به گفته دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع)، خون های پاک شهدایی مانند سردار سیلمانی، فصل جدیدی در مقابله با استکبار و خودکامگی را ایجاد کرده است که مسؤولیت ما را سنگین تر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رضا رمضانی گیلانی در مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان که در جوار مزار شهدای گمنام از این ماه کردند و بدرقه خوبی نیز انجام می دهند.

وی با اشاره به معانی به روزه عام و خاص بیان کرد: روزه انسان های معمولی، عام است یعنی تنها گرسنگی و تشنگی دارد ولی روزه برخی افراد، روزه فکر و اندیشه همراه با مراقبت از چشم و زبان است که به غیر خدا توجه دیگری ندارند.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه همه حالات انسان روزه دار حتی خوابش نیز عبادت است، افزود: خداوند در ماه رمضان برای هر انسان، سهمیه ای قرار داده است و درهای رحمتش را از اول تا آخرین شب ماه رمضان، باز نگه می دارد.

به گفته رمضانی یکی از آثار ماه رمضان، این است که می تواند بیشترین زمینه قرب و نزدیکی انسان به سوی خدا را فراهم کرده و اراده انسان را قوی تر کند.

وی با اشاره به اینکه انسان یک امانت دار بزرگ است و خداوند این لیاقت و شایستگی را در انسان ها دیده است، گفت: خدای متعال به لحاظ وجودی امانت های زیادی به انسان سپرده که انسان باید آن ها را شناخته و استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سردار سلیمانی فصلی جدید برای مبارزه با استکبار است

شهادت سردار سلیمانی فصلی جدید برای مبارزه با استکبار است