مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 21:452021-05-01اقتصادي

کارگاه های صنایع دستی در زنجان تعطیل نشده اند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا، هیچ کارگاه صنایع دستی در زنجان تعطیل نشده است.

- امیر ارجمند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از اواخر سال گذشته طرحی از سوی وزارت میراث فرهنگی به استان ها ابلاغ شد که طبق آن به هنرمندان صنعتگر در هر استان کمک های مالی بلاعوض اعطا می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: برای اجرای این طرح در استان اقدام به شناسایی هنرمندان صنعتگر شهری و روستایی کردیم که به علت شیوع عرضه کنند که با شیوع بیماری کرونا مواد اولیه و محصولاتشان در کارگاه ها مانده است.

 ارجمند افزود: درحال برآورد میزان خسارت وارده شده به این کارگاه ها هستیم تا با ارسال آن به وزارتخانه اعتباری برای اعطای تسهیلات ارزان قیمت به این کارگاه ها بگیریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان افزود: اجرای این طرح را با شناسایی دیگر هنرمندان استان در سال جاری ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه در ایام کرونا 547 پرونده مربوط به حوزه صنایع دستی در زنجان فعال بوه است، تصریح کرد: این اقدامات در راستای حمایت از صنایع دستی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های صنایع دستی در زنجان تعطیل نشده اند

کارگاه های صنایع دستی در زنجان تعطیل نشده اند