مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 19:352021-05-01اجتماعي

معلمان و اولیا اجازه ندادند آموزش تعطیل شود


استاندار قم بر ضرورت تقدیر از معلمان و فرهنگیان و همچنین والدین دانش آموزان که با وجود همه تنگناها نگذاشتند آموزش و پرورش تعطیل شود تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست پس از مراسم بزرگداشت مقام معلم که با حضور تعداد محدودی از محدود و نمادین برگزار می شود.

وی افزود: آموزش و پرورش به مثابه دو بال هستند که خوشبختانه در شرایط کرونایی هم با تلاش گسترده همه معلمان و فرهنگیان تعطیل نشد و به صورت مجازی ادامه یافت.

استاندار قم با بیان طول مدت درگیری 440 روزه استان قم با بیماری کرونا خاطر نشان کرد: این طول مدت درگیری، بیشترین تعطیلی را برای آموزش حضوری دانش آموزان قمی پدید آورد، اما آموزش و پرورش استان در این مدت هم در برگزاری مجازی کلاس ها و هم در کمک به ستاد استانی مبارزه با کرونا همت داشت که شایسته تقدیر است.

سرمست با تقدیر از خیرین سلامت و گروه های مردمی یادآور شد: این افراد نیز در مسیر مبارزه با بیماری کرونا و تعطیل نشدن آموزش ها در کنار آموزش و پرورش بودند.

وی با ابراز امیدواری برای عبور از امواج بیماری کرونا و رسیدن به مراحل باثبات تر بیان کرد: امید که بتوانیم در آینده ای نزدیک شاهد برقراری آموزش های حضوری در مدارس باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان و اولیا اجازه ندادند آموزش تعطیل شود

معلمان و اولیا اجازه ندادند آموزش تعطیل شود