مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 18:152021-05-01سياسي

جزییات تلاش ها برای فروش اراضی برج میلاد/ شورای شهر کجاست؟


این بار برخی موافقان فروش شهر در شهرداری تهران و شورای شهر تلاش دارند گود برج میلاد را به فروش گذارند و غافل از این که نمی دانند فروش گودال برج میلاد راه جبران کسری بودجه نیست و تبعاتی فرهنگی و اقتصادی غیرقابل جبرانی را برجای خواهد گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عصرخبر نوشت: یکی از اصلی ترین شعارهای مدیران شهری فعلی، مقابله با شهر فروشی و از بین بردن چرخه کسب درآمد با فروش اموال شهر بود ولی گویا شهر نفروشی بیشتر شعار بوده و در خفا و عمل برخی مدیران شهری شهر را علی رغم ادعاهای مطرح شده به فروش شهر مبادرت می ورزند این بار برخی موافقان فروش شهر در شهرداری تهران و شورای شهر تلاش دارند گود برج میلاد را به فروش گذارند و غافل از این که نمی دانند فروش گودال برج میلاد راه جبران کسری بودجه نیست و تبعاتی فرهنگی و اقتصادی غیرقابل جبرانی را برجای خواهد گذاشت.

ماجرای گود برج میلاد چیست؟ 1- حدود 10 سال پیش در دوره شهرداری محمدباقر قالیباف، بخشی از اراضی شمالی مجموعه برج میلاد به متراژ حدود 5 هکتار در حاشیه بزرگراه همت بجای تکمیل طرح برج میلاد از این مجموعه جدا و در قالب مشارکت جهت سرمایه گذاری به بنیاد تعاون ناجا واگذار شد.

2- طی مسابقه ای بین المللی دو برج با کاربری اداری و تجاری و هتل برای اجرا در این محل طراحی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تلاش ها برای فروش اراضی برج میلاد/ شورای شهر کجاست؟

جزییات تلاش ها برای فروش اراضی برج میلاد/ شورای شهر کجاست؟