مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 18:152021-05-01بين الملل

کشته شدن فرمانده ارشد ائتلاف سعودی و یک سرکرده داعش در یمن


منابع خبری روز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند، یک فرمانده ارشد نیروهای ائتلاف سعودی و یک سرکرده داعش در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در مأرب کشته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از تارنمای الخبر الیمنی، سرتیپ صالح درهم الرمادی فرمانده تیپ 129 نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی و سیف الصنعانی معاون مسؤول اطلاعات گروه تروریستی داعش در یمن که در کنار نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی می جنگیدند، در درگیری با نیروهای یمنی در مأرب کشته شدند.

بر اساس این گزارش، روز شنبه درگیری میان نیروهای ارتش و کمیته مردمی یمن با نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی در ورودی غربی شهر مأرب ادامه داشت.

این گزارش می افزاید، طی هفته های گذشته شماری از فرماندهان و نظامیان ارشد وابسته به ائتلاف سعودی در درگیری های مأرب کشته شدند.

استان مأرب به مرکزیت شهر مأرب، اواخر بهمن ماه گذشته همزمان با تسلط رزمندگان جنبش انصارالله بر اردوگاه استراتژیک کَوفَل و یکسره شدن کار بزرگترین اردوگاه نظامی ائتلاف سعودی در غرب مأرب، تعیین تکلیف شد.

اکنون این شهر از همه طرف در محاصره ارتش و کمیته های مردمی یمن است و مساله باقیمانده، فقط زمان ورود این نیروها به شهر است و قواعد درگیری در یمن با محاصره و آزادسازی قریب الوقوع استان راهبردی مارب به سود انصارالله، ارتش و کمیته های مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن فرمانده ارشد ائتلاف سعودی و یک سرکرده داعش در یمن

کشته شدن فرمانده ارشد ائتلاف سعودی و یک سرکرده داعش در یمن