مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 16:202021-05-01اجتماعي

هشدار وقوع سیلاب در گلستان/ کاهش 18 درجه ای دمای هوا


مدیرکل هواشناسی استان گلستان گفت: با نفوذ سامانه ناپایدار از امشب به استان گلستان دمای هوا بین 15 تا 18 درجه کاهش یافته و احتمال آبگرفتگی و احتمال سیلاب ناگهانی در نواحی مستعد و اختلال در تردد جاده های کوهستانی وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، نوربخش داداشی عصر امروز در نشست هماهنگی اعضای کمیته بحران استان گلستان اظهارداشت: با نفوذ امواج سامانه ناپایدار از امشب، احتمال وقوع بارش های رگباری و رعد و برق به خصوص در نواحی کوهپایه ای و کوهستانی استان و آبگرفتگی و احتمال سیلاب ناگهانی در نواحی مستعد و اختلال در تردد جاده های کوهستانی وجود دارد.

وی گفت: بر اساس هشدار نارنجی صادر شده، وقوع بارش های پیش رو آغاز بارش های رگباری دراستان باشد.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان گفت: با ورود سامانه بارشی ابتدا بارش ها به صورت ملایم و پراکنده است اما وقوع بارش های رگباری قابل توجه در عصر روز یکشنبه و بامداد دوشنبه است که همراه با کاهش دمای 15 تا 18 درجه ای دمای هوا بارش ها در نواحی غربی، جنوبی و کوهپایه های میانی استان است.

قادری مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان هم گفت: با توجه به شرایط بارش های رگباری نقطه ای در استان، لازم است فرمانداران شهرستان های درگیر شرایط جوی، تجهیزات مورد نیاز را از هم اکنون در نواحی کوهپایه ای و کوهستانی استان با همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وقوع سیلاب در گلستان/ کاهش 18 درجه ای دمای هوا

هشدار وقوع سیلاب در گلستان/ کاهش 18 درجه ای دمای هوا