مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 16:052021-05-01اجتماعي

احتمال مسدود شدن محور قلعه گنج – رمشک – کهنوج از 2 ساعت دیگر


معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان تاکید کرد: باتوجه به اینکه در ارتفاعات بارندگی داریم، احتمالا از دو ساعت دیگر محور اصلی قلعه گنج – رمشک – کهنوج مسدود شود و سایر راه های اصلی جنوب استان باز هستند.

- ایسنا/کرمان معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان تاکید کرد: باتوجه به اینکه در ارتفاعات بارندگی داریم، احتمالا از دو ساعت دیگر محور اصلی قلعه گنج – رمشک – کهنوج مسدود شود و سایر راه های اصلی جنوب استان باز هستند.

مجتبی رییسی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بارش های شدید از روز گذشته در جنوب استان کرمان گفت: خسارت زیادی به راه های جنوبی وارد نشده و فقط برخی از محورها مسدود شدند.

وی ادامه داد: در حوزه شهرستان قلعه گنج حدود 10 محور روستایی و همچنین تعدادی از آب نماهای محور فاریاب – کهنوج بر اثر این بارش ها مسدود شده اند.

باتوجه به اینکه بیشتر محورهای روستایی خاکی هستند لذا بوسیله دستگاه های راهداری ترمیم می شوند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با تاکید برآنکه اجرای آب نما دیگر منسوخ شده است، بیان کرد: با توجه به اینکه تعدادی آب نما در محور اصلی فاریاب به کهنوج داریم بنابراین هر زمان که حجم سیلاب زیاد باشد تردد در این مسیر ناممکن می شود و همچنین محور ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال مسدود شدن محور قلعه گنج – رمشک – کهنوج از 2 ساعت دیگر

احتمال مسدود شدن محور قلعه گنج – رمشک – کهنوج از 2 ساعت دیگر