مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 16:052021-05-01بين الملل

دیپلمات اروپایی: درمذاکرات وین، درباره مهم ترین مسائل تفاهمی حاصل نشده است


یک دپیلمات اروپایی حاضر در مذاکرات احیای برجام در وین گفت، آنطور که انتظار می رفت پس از سه هفته مذاکره پیشرفتی صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک دیپلمات اروپایی شنبه شب به وقت تهران گفت، مذاکرات هسته ای بین قدرت های جهانی و ایران  پس از سه هفته مذاکره آنطور که انتظار می رفت  پیشرفت نکرده و در مورد سخت ترین موضوعات هنوز تفاهمی میان طرف ها وجود ندارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  مجازی برگزار و پس از توافق حاصله مقرر شد روز سه شنبه 17 فروردین این گفت وگوها به صورت حضوری و رو در رو دنبال شود و در نهایت هم این نشست برگزار و پس از آن توافق شد دو کارگروه در حوزه تحریم ها و هسته ای تشکیل و بررسی ها را انجام دهد.

نتایج بررسی های این دو کارگروه به نشست کمیسیون برجام در روز جمعه 20 فروردین منعکس و اعلام شد که هیأت های برای تنفس و مشورت به پایتخت ها برمی گردند و مقرر شد روز چهارشنبه 25 فروردین دوباره در وین گردهم بیایند.

این نشست با یک روز تاخیر به دلیل ابتلای یکی از اعضای هیأت اتحادیه اروپا به کرونا در روز پنجشنبه 26 فروردین برگزار و مقرر شد که نشست های کارشناسی به کار خود ادامه دهند.

نشست کمیسیون مشترک برجام نیز روز شنبه 28 فروردین ماه در وین برگزار شد و در این چند روز رایزنی ها در سطوح کارشناسی و کارگروه ها ادامه داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات اروپایی: درمذاکرات وین، درباره مهم ترین مسائل تفاهمی حاصل نشده است

دیپلمات اروپایی: درمذاکرات وین، درباره مهم ترین مسائل تفاهمی حاصل نشده است