مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 15:102021-05-01اقتصادي

نرخ بیکاری شهرستان شبستر 6 درصد است / فعالیت 650 واحد تولیدی در شبستر


نرخ بیکاری این شهرستان 6 درصد است که این میزان بیکاری هم مربوط به فارغ التحصیلان دانشگاهی است که با تدبیر صورت گرفته با تشکیل مرکز رشد دانشگاهی در صدد رفع مشکل بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شبستر، حسین عبدالهی دیدار با اعضای کمیته برگزاری مطرح بوده است، لذا توجه یا بی توجهی به این قشر زحمتکش موجب بروز یک سری تحرکات و اتفاقات مثبت و منفی در جامعه خواهد شد.

وی ضمن درخواست از ادارات ذیربط در تدوین بانک اطلاعاتی کارگران این شهرستان اظهار داشت: در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص رونق تولید، پشتیبانی، مانع زدایی ها  با حمایت از تولیدکنندگان، کارگران و احصاء مشکلات بنگاه های تعطیل و نیمه تعطیل این بنگاهها بتواند وارد چرخه تولید شوند.

فرماندار شبستر در بخشی از سخنان خود میزان نرخ بیکاری این شهرستان را یادآور شد و تصریح کرد: نرخ بیکاری این شهرستان 6 درصد است که این میزان بیکاری هم مربوط به فارغ التحصیلان دانشگاهی است که با تدبیر صورت گرفته با تشکیل مرکز رشد دانشگاهی در صدد رفع مشکل بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی هستیم.

 عبدالهی تصریح کرد: رونق فضای کسب و کار، تولید، ایجاد اشتغال پایدار، صیانت از نیروی کار و امنیت شغلی کارگران مسأله مهمی است که دولت و ملت باید همدلانه و همکارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری شهرستان شبستر 6 درصد است / فعالیت 650 واحد تولیدی در شبستر

نرخ بیکاری شهرستان شبستر 6 درصد است / فعالیت 650 واحد تولیدی در شبستر