مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 14:352021-05-01سياسي

مقدرات انسان شب های قدر محیا می شود


شب قدر آن شبی است که قرآن به یکباره بر پیامبر (ص) نازل شده است، در طول سال شبی مهمتر از شب قدر وجود ندارد لذا باید قدر این شب را بدانیم.

- سنندج ـ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: شب قدر آن شبی است که قرآن به یکباره بر پیامبر (ص) نازل شده است، در طول سال شبی مهمتر از شب قدر وجود ندارد لذا باید قدر این شب را بدانیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بزرگترین شب های سال که تقدیر الهی در این شب ها مقدر می شود، بنا بر روایات شب نوزدهم، شب بیست و یکم و شب بیست و سوم رمضان است.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه گفت: شب قدر آن شبی است که قرآن به یکباره بر پیامبر (ص) نازل شده است، در طول سال شبی مهم تر از شب قدر وجود ندارد، در این شب عزیز مقدرات انسان در طول یکسال بلکه در طول یک عمر محیا می شود.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی بیان داشت: اینکه در این شب چه کارهایی خوب است که انجام شود در مفاتیح الجنان و کتاب های دعا موجود است.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: اما اینکه انسان در این شب عزیز چه بخواهد و چه بگوید این امر را در روایاتمان داریم.

وی تصریح کرد: مرحوم آیت الله حق شناس می فرمودند همین که انسان در شب قدر بیدار باشد این موضوعیت دارد، حالا با ذکر و دعا باشد که چه بهتر، اما ممکن است که کسی بگوید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدرات انسان شب های قدر محیا می شود

مقدرات انسان شب های قدر محیا می شود