مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 14:152021-05-01اقتصادي

ساخت 110 واحد مسکن محرومان با کمک خیرین


معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان اردبیل گفت: در چند سال اخیر احداث 110 واحد مسکن محرومان با کمک خیرین و سازمان بهزیستی در استان اردبیل آغاز شده است.

- ایسنا/اردبیل معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان اردبیل گفت: در چند سال اخیر احداث 110 واحد مسکن محرومان با کمک خیرین و سازمان بهزیستی در استان اردبیل آغاز شده است.

نیک سرشت در نشست با جامعه خیرین در اردبیل اظهار کرد: 60 واحد از این مساکن تحویل معلولان و مددجویان بهزیستی استان اردبیل شده و ساخت 50 واحد دیگر نیز در اولویت برنامه ریزی ها و هدف گذاری ها قرار گرفته است.

وی به فعالیت تخصصی مراکز و موسسات خیریه بهزیستی اشاره کرد و گفت: در حوزه تأمین مسکن، نگهداری بیماران روانی، تأمین جهیزیه، ازدواج و اشتغال و حتی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقا مهارت های زندگی این موسسات به صورت غیردولتی فعالیت می کنند که در سطح استان 78 موسسه و انجمن غیرانتفاعی به صورت هیئت امنایی با بهزیستی همکاری نزدیکی دارند.

معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه در سال گذشته برای کمک به آسیب دیدگان بیماری کرونا شش میلیارد تومان جمع آوری کمک های مردمی را برای تهیه بسته های غذایی و بهداشتی شاهد بودیم، تصریح کرد: در کنار توزیع این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 110 واحد مسکن محرومان با کمک خیرین

ساخت 110 واحد مسکن محرومان با کمک خیرین