مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 14:102021-05-01اقتصادي

تأکید بر تقویت و توسعه فعالیت های دانش بنیان در جزیره کیش


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر توجه جدی دانشگاه های مناطق آزاد به مقوله تجاری سازی و بین المللی شدن فعالیت ها تاکید کرد و گفت: خروجی فعالیت شعب بین المللی دانشگاه ها در کیش باید به تقویت شتاب دهنده ها و استارت آپ ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، در نشست جعفر آهنگران مدیرعامل منتهی شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه آموزش باید یادگیری و سطح مهارت های شغلی و تخصصی را ارتقا دهد، اظهار داشت: در حال حاضر در بخش های دولتی و خصوصی جزیره نیاز به افرادماهر و متخصص داریم که می توان با بهره گیری صحیح از ظرفیت های دانشگاهی این نیاز را برطرف کرد.

وی بر ضرورت آینده نگری و انطباق برنامه های با نیازهای جزیره کیش تاکید کرد و گفت: ساده سازی فرایند ها و ارتقای عملکرد بخش های مختلف جزیره کیش بهترین مولفه برای سنجش میزان موفقیت دانشگاه ها در تحقق اهداف راهبردی آنهاست.

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش افزود: حضور بیش از 7 هزار دانشجو در جزیره کیش باید فعالیت های فرهنگی منطقه را به طرز چشم گیری تقویت کرده و فضای فرهنگی جامعه شهری کیش را ارتقا دهد.

آهنگران مشارکت گسترده معاونان سازمان منطقه آزاد کیش در امور دانشگاهی و تعامل با حوزه آموزش عالی رافرصتی ارزشمند برای دانشگاههای جزیره کیش برشمرد و گفت: چنانچه پردیس دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر تقویت و توسعه فعالیت های دانش بنیان در جزیره کیش

تأکید بر تقویت و توسعه فعالیت های دانش بنیان در جزیره کیش