مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-05-01سياسي

برگشت زدن چک های کسبه در استان مرکزی تا 2 هفته آتی ممنوع است


با موافقت و مصوبه ستاد ملی کرونا چک های برگشتی صاحبان صنوف تا 2 هفته فرصت داده شده و هیچ فردی اجازه برگشت زدن چک این افراد را در مهلت تعیین شده ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازچک های برگشتی صاحبان صنوف نیز تا 2 هفته فرصت داده شده و هیچ فردی اجازه برگشت زدن چک این افراد را در مهلت تعیین شده ندارد.

وی در بخش دیگر سخنان خود، در خصوص بازگشایی مساجد در شب های قدر نیز گفت: برگزاری نماز جماعت مساجد مشروط بر رعایت پروتکل های بهداشتی از امشب بلامانع است و آیین شب های قدر نیز در فضای باز انجام می شود که انتظار می رود با نظارت سازمان تبلیغات اسلامی استان فاصله گذاری اجتماعی و رعایت موازین بهداشتی سختگیرانه اعمال شود.

استاندار مرکزی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شرایط قرمز حضور کارکنان در ادارات دولتی با یک سوم کارمندان است، گفت: حضور کارکنان ادارات در روز بعد از شب های قدر با دو ساعت تأخیر و در ساعت 9 و سی دقیقه صبح خواهد بود.

آقازاده یادآور شد: فرمانداران در شهرهای قرمز باید مبادی ورودی و خروجی شهر را کنترل کرده و تا آخرین روز از تصویب و ابلاغ ستاد ملی کرونا ترددها را با حساسیت کنترل کنند.

آقازاده با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون در استان مرکزی مناسب است، گفت: از 28 هزار دوز واکسن کرونا که برای افراد بالای 80 به استان اختصاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگشت زدن چک های کسبه در استان مرکزی تا 2 هفته آتی ممنوع است

برگشت زدن چک های کسبه در استان مرکزی تا 2 هفته آتی ممنوع است