مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 12:402021-05-01اجتماعي

دور زدن محدودیت های کرونایی برای رسیدن به برغان + فیلم


گروهی از مردم در حالی اصرار داشتند تعطیلات آخر هفته را در روستای برغان بگذارند که ورودی روستا به دلیل شیوع کرونا و موج چهارم مسدود شده بود! - خبرگزاری فارس البرز: ویروس کرونا این روزها بخشی از زندگی ما تبدیل شده است و انتظار می رود سرو کله زدن برای شکست و مقابله با آن کار هر لحظه و هر ثانیه ما باشد، اما گاه و بی گاه اتفاقات و یا رفتارهای خارج از تصور باعث تعجب می شود.

این روزها که با جزر و مد موج چهارم کرونا نیز مواجه هستیم، محدودیت ها تشدید شد و بسیاری از راه های تردد به اماکن تفریحی و تفرجگاهی بسته! اما گروهی نمی خواهند واقعیتی به نام کرونا را باور کنند و در این شرایط بحرانی نیز تمام سعی خود را می کنند بیماری را پیش کش خود و اطرافیانشان کنند.

در این راستا سرهنگ غلامعلی شرق، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: بنا به صلاحدید ستاد مقابله با کرونا ورودی مناطق گردشگری و تفریحی بسته شده است و ورود به چنین مناطقی به ویژه در ایام تعطیلات ممنوع است.

وی از اعمال جریمه برای نقض کنندگان قانون خبر داد و افزود: همچنین طرح ممنوعیت تردد شبانه در استان البرز اجرا می شود؛ تا کنون نیز در حاشیه اجرای این طرح 594 هزار و 383 راننده متخلف اعمال قانون شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور زدن محدودیت های کرونایی برای رسیدن به برغان + فیلم

دور زدن محدودیت های کرونایی برای رسیدن به برغان + فیلم