مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-05-01سياسي

انتشار نامه تایید صلاحیت توسط کاندیدهای رباط کریم تخلف است


انتشار نامه تایید صلاحیت در فضای مجازی و عمومی توسط کاندیدهای رباط کریم تخلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نظام ملکشاهی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کاندیدایی که نامه تأیید صلاحیتشان را در فضای مجازی منتشر کرده اند یا در فضای عمومی آغاز به فعالیت نموده اند، لازم است بدانند کارشان به دلیل تبلیغات زود هنگام تخلف قلمداد شده و دلیلی برای بررسی دوباره پرونده و رد صلاحیتشان محسوب می شود.

ملکشاهی افزود: تبلیغات صرفاً 7 روز مانده به انتخابات انجام می شود و نباید زودتر از این موعد تبلیغاتی انجام شود و در روز بیست و هفتم تبلیغات به پایان خواهد رسید.

فرماندار رباط کریم بیان داشت: با هماهنگی های برقرار شده و تعامل با هیئت های بازرسی و نظارت، اکنون تمام بسترهای لازم برای مشارکت و حضور حداکثری مردم در سطح شهرستان فراهم است.

وی گفت: از 310 داوطلب ثبت نام شده 113 نفر رد صلاحیت شدند که 75 نفر مربوط به پرند، 38 داوطلب در رباط کریم و 7 نفر در نصیر شهر بوده اند.

ملکشاهی با اشاره به تأیید صلاحیت 193 نفر بیان کرد: از این آمار تنها یک نفر از پرند، یک نفر از رباط کریم و دو نفر از نصیر شهر در شورای شهر دوره پنجم حضور داشتند که تأیید صلاحیت شده اند و بر اساس قانون انتخابات شوراها، داوطلبانی که به رأی هیأت های اجرایی یا بعد از آن، رأی هیأت های نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار نامه تایید صلاحیت توسط کاندیدهای رباط کریم تخلف است

انتشار نامه تایید صلاحیت توسط کاندیدهای رباط کریم تخلف است